You are here

Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

Webinar
17-08-2021

Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan! (6u)


In dit interactieve webinar zoeken we samen naar oplossingen voor allerlei moeilijke gesprekken in mede-eigendom.


Krijgt u soms klachten over

- vuilnis dat maar blijft staan in de kelder van residentie A?

- hinderlijke geuren uit het appartement van de bovenverdieping?

- de auto van de huurder van 2B die voortdurend op een verkeerde parkeerplaats staat?

- de lastige gewoontes van die ene mede-eigenaar

- of vandaag: telefoontjes van gefrustreerde mede-eigenaars die klagen over onverantwoordelijk gedrag van hun medebewoners in liften, garages,… m.b.t. de coronaveiligheidsvoorschriften van de overheid.

- …


En worden die boodschappen niet altijd allemaal even sympathiek gebracht?


Leer dan snel enkele praktische handvaten en een bewezen systematiek om moeilijke situaties het hoofd te bieden!


Hoe gaat u in onze interculturele samenleving om met kritiek? Op welke manier brengt u zelf kritiek aan? Hoe gaat u assertief bemiddelen zodat alle bewoners weer verder kunnen in een aanvaardbare sfeer?


Leer van de trainer en leer van elkaar.


Ronald De Keersmaeker werkt samen met u een heldere strategie uit voor om het even welk lastig gesprek!

Deze opleiding is erkend voor 3 uur permanente vorming door het BIV
Datum Begint om Eindigt om Locatie Docent
17-08-2021 09:30 12:30 WEBINAR Info Ronald De Keersmaeker
17-08-2021 13:30 16:30 WEBINAR Info Ronald De Keersmaeker

Deze opleiding gaat ook door in:

Datum Regio
07-09-2021 Webinar Meer informatie