You are here

Webinar: Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

Webinar: Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

Webinar
02-04-2020
Webinar: Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan! (6u)

In dit interactieve webinar zoeken we samen naar oplossingen voor allerlei moeilijke gesprekken in mede-eigendom.

Krijgt u soms klachten over
- vuilnis dat maar blijft staan in de kelder van residentie A?
- hinderlijke geuren uit het appartement van de bovenverdieping?
- de auto van de huurder van 2B die voortdurend op een verkeerde parkeerplaats staat?
- de lastige gewoontes van die ene mede-eigenaar
- of vandaag: telefoontjes van gefrustreerde mede-eigenaars die klagen over onverantwoordelijk gedrag van hun medebewoners in liften, garages,… m.b.t. de coronaveiligheidsvoorschriften van de overheid.
- …

En worden die boodschappen niet altijd allemaal even sympathiek gebracht?

Leer dan snel enkele praktische handvaten en een bewezen systematiek om moeilijke situaties het hoofd te bieden!

Hoe gaat u in onze interculturele samenleving om met kritiek? Op welke manier brengt u zelf kritiek aan? Hoe gaat u assertief bemiddelen zodat alle bewoners weer verder kunnen in een aanvaardbare sfeer?

Leer van de trainer en leer van elkaar.

Ronald De Keersmaeker werkt samen met u een heldere strategie uit voor om het even welk lastig gesprek!
Deze opleiding is erkend voor 3 uur permanente vorming door het BIV
Datum Begint om Eindigt om Locatie Docent
02-04-2020 09:00 12:00 GENT Info RONALD DE KEERSMAEKER
02-04-2020 13:00 16:00 GENT Info RONALD DE KEERSMAEKER