You are here
Webinar: Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!
Webinar: Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!
Webinar
14-05-2021
Webinar: Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan! (6u)
In dit interactieve webinar zoeken we samen naar oplossingen voor allerlei moeilijke gesprekken in mede-eigendom.
Krijgt u soms klachten over
- vuilnis dat maar blijft staan in de kelder van residentie A?
- hinderlijke geuren uit het appartement van de bovenverdieping?
- de auto van de huurder van 2B die voortdurend op een verkeerde parkeerplaats staat?
- de lastige gewoontes van die ene mede-eigenaar
- of vandaag: telefoontjes van gefrustreerde mede-eigenaars die klagen over onverantwoordelijk gedrag van hun medebewoners in liften, garages,… m.b.t. de coronaveiligheidsvoorschriften van de overheid.
- …
En worden die boodschappen niet altijd allemaal even sympathiek gebracht?
Leer dan snel enkele praktische handvaten en een bewezen systematiek om moeilijke situaties het hoofd te bieden!
Hoe gaat u in onze interculturele samenleving om met kritiek? Op welke manier brengt u zelf kritiek aan? Hoe gaat u assertief bemiddelen zodat alle bewoners weer verder kunnen in een aanvaardbare sfeer?
Leer van de trainer en leer van elkaar.
Ronald De Keersmaeker werkt samen met u een heldere strategie uit voor om het even welk lastig gesprek!
In dit interactieve webinar zoeken we samen naar oplossingen voor allerlei moeilijke gesprekken in mede-eigendom.
Krijgt u soms klachten over
- vuilnis dat maar blijft staan in de kelder van residentie A?
- hinderlijke geuren uit het appartement van de bovenverdieping?
- de auto van de huurder van 2B die voortdurend op een verkeerde parkeerplaats staat?
- de lastige gewoontes van die ene mede-eigenaar
- of vandaag: telefoontjes van gefrustreerde mede-eigenaars die klagen over onverantwoordelijk gedrag van hun medebewoners in liften, garages,… m.b.t. de coronaveiligheidsvoorschriften van de overheid.
- …
En worden die boodschappen niet altijd allemaal even sympathiek gebracht?
Leer dan snel enkele praktische handvaten en een bewezen systematiek om moeilijke situaties het hoofd te bieden!
Hoe gaat u in onze interculturele samenleving om met kritiek? Op welke manier brengt u zelf kritiek aan? Hoe gaat u assertief bemiddelen zodat alle bewoners weer verder kunnen in een aanvaardbare sfeer?
Leer van de trainer en leer van elkaar.
Ronald De Keersmaeker werkt samen met u een heldere strategie uit voor om het even welk lastig gesprek!
Deze opleiding is erkend voor 3 uur permanente vorming door het BIV
Deze opleiding gaat ook door in:
Datum | Regio | |
---|---|---|
21-06-2021 | Webinar | Meer informatie |
28-05-2021 | Webinar | Meer informatie |