You are here

Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

Regio Gent
18-04-2018
Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan! (6u)

Krijgt u soms klachten over vuilnis dat maar blijft staan in de kelder van residentie A? Over hinderlijke geuren uit het appartement van de bovenverdieping? Of de auto van de huurder van 2B die voortdurend op een verkeerde parkeerplaats staat? Wellicht komt men ook bij u ook wel eens aankloppen over de lastige gewoontes van die ene mede-eigenaar en wordt de boodschap niet altijd even sympathiek gebracht?

Leer dan snel enkele praktische handvaten en een bewezen systematiek om moeilijke situaties het hoofd te bieden!

Hoe gaat u in onze interculturele samenleving om met kritiek? Op welke manier brengt u zelf kritiek aan? Hoe gaat u assertief bemiddelen zodat alle bewoners weer verder kunnen in een aanvaardbare sfeer?

Leer van de trainer en leer van elkaar. Stap buiten met een heldere strategie voor om het even welk lastig gesprek!
Deze opleiding is erkend voor 6 uur permanente vorming door het BIV
Datum Begint om Eindigt om Locatie Docent
18-04-2018 10:00 13:00 SINT-DENIJS-WESTREM Info RONALD DE KEERSMAEKER
18-04-2018 14:00 17:00 SINT-DENIJS-WESTREM Info RONALD DE KEERSMAEKER

Deze opleiding gaat ook door in:

Datum Regio
09-05-2018 Regio Sint-Niklaas Meer informatie
28-05-2018 Regio Leuven Meer informatie
08-06-2018 Regio Antwerpen Meer informatie
27-06-2018 Regio Genk Meer informatie