You are here

Maak van uw klanten ambassadeurs…

Maak van uw klanten ambassadeurs…

Regio Leuven
15-03-2019
Maak van uw klanten ambassadeurs… (3u)

De beste reclame is mond-tot-mond reclame’, luidt het cliché. Maar hoe verkrijgt u als vastgoedkantoor dat kopers of verkopers lovend over u praten en u aanbevelen? Wat zijn de basisvoorwaarden om mond-tot-mond reclame in de vastgoedsector te stimuleren en welke technieken kunt u daarvoor gebruiken? En hoe verbetert u de uitstraling van uw kantoor in het straatbeeld, in de etalage en binnen in het kantoor? In deze opleiding leert u de kneepjes aan de hand van concrete voorbeelden. Het verhogen van de klantenbelevenis is een prachtig alternatief voor de klassieke reclame die door vastgoedmakelaars steeds kritischer bekeken wordt. Het is immers veel effectiever om je klanten een unieke ervaring te bieden en er vervolgens voor te zorgen dat ze die ervaring delen met anderen. Die vertrouwen steeds meer op elkaars oordeel dan op de boodschappen van degene die hun iets wil verkopen.

In deze opleiding leert u:
• hoe u via klantenbinding en klantenservice een winstgevende klantenrelatie opbouwt
• hoe u via ‘customer relations management’ klantenrelaties in kaart brengt
• hoe u mond-tot-mond reclame verkrijgt en stimuleert
• hoe u meer présence krijgt buiten, aan en in het kantoor
• de rol van uw persoonlijkheid en die van uw personeel bij klantenservice
• waarom klantenservice een attitude moet worden, en geen doel op zich
• de rol van social media, zoals bv. blogs en forums, bij mond-tot-mond reclame
Deze opleiding is erkend voor 3 uur permanente vorming door het BIV
Datum Begint om Eindigt om Locatie Docent
15-03-2019 14:00 17:00 LEUVEN Info PETER DESMYTTERE

Deze opleiding gaat ook door in:

Datum Regio
02-04-2019 Regio Genk Meer informatie
29-04-2019 Regio Kust Midden (Oostende) Meer informatie
07-06-2019 Regio Brugge Meer informatie
21-06-2019 Regio Gent Meer informatie